Kreatin er meget anerkendt og kan benyttes med stor fordel

Der er en del mennesker, der kommer i tvivl, når det drejer sig om kosttilskud. Jeg kan godt forstå disse mennesker, da det er et svært emne at forholde sig til. Derfor vil jeg med min artikel gøre jer alle ret trygge ved at fortælle lidt om mine erfaringer. Jeg er nemlig meget erfaren og kender en masse til kreatin fordi jeg har trænet i snart to år. Jeg har ofte set mennesker, der ikke rigtig vidste, hvordan kreatin skal anvendes. For mig at se, er der to måder man kan bruge kreatin på. Den ene måde er ved at starte med en intensiv load periode, hvor man i sin første uge tager man gram kreatin. Men efter den korte load periode, som kan vare alt mellem syv, otte, ni eller ti dage, kan man så begynde på en almindelig kur, hvor man kun tager alt mellem to, tre eller fire, fem gram kreatin.

 

Hvilken metode skal jeg vælge, når det kommer til kreatin?

Personligt ved jeg ikke helt, om det skal være load metoden eller om det skal være den anden metode. Derfor vil jeg anbefale, at man først prøver den ene og efter seks måneder prøver den anden. Jeg an ikke se problemet i at eksperimentere lidt med kreatin. Det eneste man skal huske på og som er meget vigtigt er at holde pause mellem perioderne. Derfor skal det være nok med mit forbrug og ikke andres. Lad os med det formål eksperimentere med, hvordan vi kan få andre til at blive glade for deres træning. Med kreatin og de to måder, man kan indtage det på, kan andre få større glæde af deres træning. Derfor synes jeg, at du blot skal i gang med at benytte dig af kreatin. Få flere informationer gå ind på http://www.bodylab.dk/shop/kreatin-4c1.html

Skriv et svar